Podrobno

(Ne)moč kontekstnega oglaševanja : analiza uporabniških praks na Facebooku
ID Pižorn, Nina (Avtor), ID Oblak Črnič, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Škerlep, Andrej (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_pizorn-nina.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:kontekstno oglaševanje, Facebook
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Pižorn]
Leto izida:2013
Št. strani:42 str.
PID:20.500.12556/RUL-24060 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1:004.738.5(043.2)
COBISS.SI-ID:32242013 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2106
Število prenosov:213
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
PIŽORN, Nina, 2013, (Ne)moč kontekstnega oglaševanja : analiza uporabniških praks na Facebooku [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : N. Pižorn. [Dostopano 29 marec 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_pizorn-nina.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:Ni podobnih del
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:Ni podobnih del

Nazaj