izpis_h1_title_alt

Vključevanje družbenih medijev v strategijo komuniciranja družbene odgovornosti podjetij : magistrsko delo
ID Činkole, Neja (Avtor), ID Golob, Urša (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/magistrska_dela_2/pdfs/mb22_cinkole-neja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:družbeni mediji, korporativno komuniciranje, transparentnost
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Činkole]
Leto izida:2013
Št. strani:85 str.
PID:20.500.12556/RUL-24027 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.35:004.738.5(043)
COBISS.SI-ID:32397661 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1612
Število prenosov:348
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj