izpis_h1_title_alt

Potenciali opisne analize omrežij za trženjsko načrtovanje na internetu
ID Kropivnik, Samo (Avtor), ID Kejžar, Nataša (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip2011_1_Kroprivnik_Kejzar.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Internet kot sodobni komunikacijski kanal ponuja trženjskemu komuniciranju veliko možnosti, ki pa prinašajo pozitivne učinke, le če upoštevamo njegove posebnosti. V našem prispevku nadgradimo tradicionalne pristope za merjenje interneta z izsledki uporabe metod opisne analize omrežij. Cilj je dopolniti podatke o dosegu (angl. reach) z razumevanjem povezav med obiskovalci spletnih mest. Vizualizacija vzorcev pregledovanja omrežja, skupine strukturno enakovrednih spletnih mest in izračuni verjetnosti pregledovanja za te skupine celovito opišejo povezave med obiskovalci v celotnem nacionalnem omrežju komercialnih spletnih mest v Sloveniji jeseni 2006. Šele te informacije omogočijo učinkovitejše trženjsko komuniciranje na internetu, zgolj s prikazi dosega pa jih zanemarimo, čeprav jih neobdelani podatki za izračunavanje dosega vsebujejo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:komunikacijski kanali, internet (računalniško omrežje)
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2011
Št. strani:Str. 45-69, 300
Številčenje:Letn. 48, št. 1
PID:20.500.12556/RUL-23167 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:303:659.113
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:30182237 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1347
Število prenosov:204
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
As an up-to-date communication channel, the Internet can offer a lot to marketing communications although its specifics should be respected to effectively utilise it and to avoid counter-productive outcomes. In our study traditional approaches to Internet metrics are upgraded with insights offered by utilising exploratory network analysis methods to investigate how people actually browse through the Internet. The aim is to improve understanding of the conventional reach figures by gaining more knowledge about the relations between website audiences. The exploratory network analysis of automatic audience measurement logs yields valuable results: the visualisation of network browsing patterns, clusters of structurally equivalent sites and the projection of browsing probabilities on the clusters fully reveal the relations between audiences in Slovenia in 2006 and enable more sophisticated Internet marketing communications planning.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj