izpis_h1_title_alt

Intergenerational community learning, education and cooperation
ID Kump, Sonja (Avtor), ID Jelenc-Krašovec, Sabina (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20106_kump_jelenc-krasovec.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
This paper has its roots in the theoretical definition of the term community education and its role at encouraging intergenerational learning and education. The paradigms of intergenerational learning are changing due to the demographic, social and economic changes. Alongside the traditional exchange of knowledge and experience within families, it is now spreading into community learning, which means that it is still taking place between generations, but outside of the family circle. On the basis of these premises we followed the thesis that cooperation between various age groups depends on how their position is perceived, their social identities and willingness for mutual cooperation, as well as on certain external factors that encourage and direct the cooperation. We wished to know to what extent was this reciprocity established, how do the interviewees experience it and what are they willing to contribute in order to achieve greater intergeneration solidarity. We evaluated our hypotheses by using the case study method.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:andragogika, izobraževanje odraslih, medgeneracijsko učenje, medgeneracijsko izobraževanje, lokalna skupnost
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2010
Št. strani:Str. 1171-1194
Številčenje:Letn. 47, št. 6
PID:20.500.12556/RUL-23157 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:316.4.051.6:37
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:30041181 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1275
Število prenosov:322
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Izvleček:
Prispevek izhaja iz teoretične opredelitve pojma skupnostno izobraževanje in njegove vloge pri spodbujanju medgeneracijskega učenja in izobraževanja. Zaradi demografskih, socialnih in ekonomskih sprememb, prihaja do spreminjanja paradigme medgeneracijskega učenja, ki se poleg izmenjave znanja in izkušenj znotraj družine, razširja tudi na učenje v skupnosti in sicer med generacijami, ki niso v sorodstvenem razmerju. Na osnovi teh izhodišč smo v prispevku sledili tezi, da je sodelovanje med različnimi starostnimi skupinami odvisno od doživljanja položaja teh starostnih skupin, njihove socialne identitete in pripravljenosti za vzajemno delovanje, pa tudi od nekaterih zunanjih pogojev, ki sodelovanje spodbujajo in usmerjajo. Zanimalo nas je, v kolikšni meri je ta vzajemnost že vzpostavljena, kako jo intervjuvanci doživljajo in kaj so pripravljeni prispevati za večjo medgeneracijsko solidarnost. Predpostavke smo preverjali z metodo študije primerov.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj