izpis_h1_title_alt

Opredelitev strateškega komuniciranja
ID Hallahan, Kirk (Avtor), ID Verčič, Dejan (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20086_Hallahan_Holtzhausen.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Članek raziskuje naravo strateškega komuniciranja, ki je opredeljeno kot načrtna uporaba komuniciranja s strani organizacije za izpolnitev njenega poslanstva. Z razvojem, izvedbo in ocenjevanjem komuniciranja v organizaciji se ukvarja šest disciplin: menedžment, trženje, odnosi z javnostmi, strokovno komuniciranje, politično komuniciranje in informativne oz. družbeno-trženjske kampanje. Prispevek obravnava tudi naravo izraza strateški in predstavi ključne vidike komuniciranja. Deloma temelji na prispevkih avtorjev in drugih sodelujočih na okrogli mizi Mednarodnega komunikološkega združenja (ICA) maja leta 2005 v New Yorku.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2008
Št. strani:Str. 628-662
Številčenje:Letn. 45, št. 6
PID:20.500.12556/RUL-22986 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.4:005.57
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:28029533 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:907
Število prenosov:116
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
This article explores the nature of strategic communication, which is defined as the systematic use of communication by the organization to fulfill its mission. With the development, implementation and evaluation of communication within the organization is engaged six disciplines: management, marketing, public relations, technical communication, political communication and information oz. social-marketing campaign. Article also discussed the nature of the term "strategic" and present key aspects of communication. Partly based on the authors and other participants contributions at the International Communication Association (ICA) roundtable in May 2005 in New York.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj