izpis_h1_title_alt

Peklenski hrup ob prepovedi izdelkov : tržnokomunikacijski vidiki umika izdelkov Pan Harmaceuticals
ID Eagle, Lynne (Avtor), ID Kitchen, Philip J. (Avtor), ID Hawkins, Jacinta (Avtor), ID Rose, Lawrence Craig (Avtor), ID Podnar, Klement (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20075_Eagle_Kitchen.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Pomemben del vsakdanjega življenja in zdravja številnih potrošnikov v različnih kulturah predstavljajo najrazličnejše oblike zdravil. Kljub temu so z zdravljenjem neločljivo povezana prepričanja in zaupanje potrošnikov v marketinški literature slabo raziskana. Znatna izguba zaupanja potrošnikov se lahko pojavi predvsem kot posledica medijskega poročanja o zdravstvenih škandalih ali kot posledica večjih zdravstvenih preplahov, kot so neustrezni izdelki in obvezni preklici teh izdelkov. Pomembno priložnost za tovrstno proučevanje vpliva umika izdelkov na obsežno kategorijo tako dopolnilnih kot tudi alternativnih zdravil, tako pri prizadetih kot tudi pri neprizadetih blagovnih znamkah, ponuja vladna odredba o umiku skoraj 2.000 dopolnilnih in alternativnih zdravil različnih blagovnih znamk z avstralskega in novozelandskega trga, ki se je zgodila v letu 2003. V tem članku se osredotočimo na vpliv, ki so ga imeli tovrstni dogodki na novozelandski trg, povežemo dogodke, ki obkrožajo preklic, z literaturo o kriznem menedžmentu, ter obenem predstavimo potrošniške zaznave šest mesecev po preklicu. Nato predstavimo sklepe in priporočila za prihodnje upravljanje s tovrstnimi dogodki v različnih državah.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2007
Št. strani:Str. 762-784
Številčenje:Letn. 44, št. 5
PID:20.500.12556/RUL-22941 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:26932061 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1582
Število prenosov:135
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Medicines, in their various forms, are an important part of daily life and health for many consumers across diverse cultures. However, beliefs and trust inherent in treatment are - at best - poorly understood. Major dislocation of trust occurs when the media report medical scandals, or when there are major health scares such as product contamination and mandatory product recalls. Themid-2003 government-ordered withdrawal of almost 2,000 complementary and alternative medicines, across multiple brand names in the Australian and New Zealand markets provides an opportunity to examine the impact on both the wide complementary and alternative medicines category and on brand sales and brand equity issues for both affected and unaffected brands. We focus on the impact of these events within the New Zealand market, and link the events surrounding the recall with the somewhat scant crisis management literature and report on consumer perceptions of the sector six months after the recall event. We then offer conclusions and recommendations for the management of such events across national boundaries in the future.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj