izpis_h1_title_alt

Kaldorjeva keynesianska alternativa neoklasični teoriji oglaševanja
ID Lah, Marko (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20075_Lah.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Oglaševanje je v mainstreamovski ekonomski teoriji obravnavano z mikroekonomskih izhodišč na osnovi modela popolne konkurence, bodisi da gre zaposamezno podjetje bodisi za potrošnika. V pričujočem prispevku nas zanimajo makroekonomska izhodišča oglaševanja, natančneje: pomen in vloga oglaševanja znotraj keynesianske teorije.V tej luči izpostavljamo keynesianca Nicholasa Kaldorja, čigar prispevke postavljamo kot alternativo neoklasičnemu videnju oglaševanja. Kaldorjeva makroekonomska opredelitev in pristop k oglaševanju, temelječ na Sayevem zakonu, ponuja tudi osnovo sicer še neizdelani mikroekonomski postkeynesianski teoriji oglaševanja, ki se zlasti v teoriji cene in teoriji konkurence izkazuje kot alternativa neoklasičnim pogledom.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2007
Št. strani:Str. 744-761
Številčenje:Letn. 44, št. 5
PID:20.500.12556/RUL-22940 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:26931805 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1484
Število prenosov:150
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The neoclassical mainstream approach to advertising is microeconomic, beginning with the model of perfect competition and analyzing firm's or consumer's behaviour within it. Beside, showing contradictions in neoclassical approach, the paper attempts to identify macroeconomic foundations of advertising in the Keynesian economic theory. Although Keynes did not show interest for advertising, Nicholas Kaldor, a Keynesian economist,offered an alternative to neoclassical microeconomic explanation of advertising. Kaldor's Keynesian macroeconomic theory of advertising based on the rejection of Say's law is also a starting point for the Post Keynesian microeconomic theory of advertising, especially regarding price theory and the theory of competition.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj