izpis_h1_title_alt

Vključevanje menedžerjev strateških poslovnih enot v odločanje o strategiji korporativne znamke
ID Riel, C. B. M. van (Avtor), ID Podnar, Klement (Prevajalec)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20075_Riel.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Pričujoči prispevek obravnava problematiko odnosa med korporacijsko znamko in znamkami posameznih strateških poslovnih enot v organizaciji. Avtor predstavi model SIDEC, ki ga lahko uporabimo pri notranjem odločanju o prednostih in slabostih o uporabi enotne korporacijske znamke. Kratica SIDEC je angleški akronim za strategijo, notranjo organizacijo, ključne dejavnike, okolje in korporacijsko strategijo znamčenja. Čeprav ima močna korporacijska znamka lahko pomembne pozitivne učinke na poslovanje strateških poslovnih enot znotraj korporacije, izbira krovne korporacijske znamke ne pomeni nujno, da jeenovita strategija korporacijske znamke avtomatično tudi najboljša rešitev. Za korporacije s kompleksno organizacijsko strukturo in velikim razlikami v naravi izdelkov/trgov ter kombinacijah le-teh je priporočljivo, da uravnoteženo pristopijo k razvijanju strategije korporacijske znamke.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2007
Št. strani:Str. 733-743
Številčenje:Letn. 44, št. 5
PID:20.500.12556/RUL-22938 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005:659.126
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:26931037 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1456
Število prenosov:133
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
This article examines the issue of a relation between corporate brand and strategic unit brands in an organisation. The author presents a model, the so called SIDEC-model that can be used for internal decision making about the pros and cons of the use of uniform corporate brand. SIDEC stands for Strategy, Internal organization, Driving forces, Environment and Corporate branding strategy. Although a strong corporate brand can have added value for operating businesses in a conglomerate, the author argues that the introduction of a corporate umbrella does not necessarily mean that a uniform corporate branding strategy is the best solution. It would be advisable to organizations with complex organizational structures and large differences in the nature of the product/market combinations to develop their corporate branding strategy in a balanced manner.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj