izpis_h1_title_alt

Konvencionalisti in kontekstualisti: cambriška šola interpretacije med avtorjem in bralcem
ID Pikalo, Jernej (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20075_Pikalo.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Članek kritično analizira glavna pristopa cambriške šole preučevanja političnih idej: konvencionalistično in kontekstualistično. Ugotavlja, da se oba pristopa osredotočata predvsem na avtorja in njegove namene, manj pa na bralca oziroma interpreta političnih idej. Zagovarja dialoški pristop k preučevanju političnih idej, ki razume oblikovanje pomena politične ideje kot dialog med avtorjem in interpretom. Članek prikazuje razvoj, glavne točke strinjanja in razhajanja posameznih pristopov, ki jih umesti v širši kontekst družbenih in politoloških teorij.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2007
Št. strani:Str. 620-640
Številčenje:Letn. 44, št. 5
PID:20.500.12556/RUL-22936 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:32.01
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:26928989 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1316
Število prenosov:114
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
Article critically examines two dominant approaches of the Cambridge School of Political Thought: conventionalist and contextualist. Conventionalist and contextualist tradition are predominantly focused on author and its intentions, and less on reader or interpreter of political ideas. The article calls for dialogical approach to interpreting of political ideas. The meaning of political ideas should be established in a dialogue between the author and the reader. The article analyses development, points of agreement and disagreement of the Cambridge school approaches.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj