izpis_h1_title_alt

Identifikacija dejavnikov, ki vplivajo na izbiro izobraževalnega programa
ID Kogovšek, Tina (Avtor), ID Pavlin, Samo (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20075_Kogovsek_Pavlin.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prispevek se ukvarja z oblikovanjem koherentne tipologije dejavnikov, ki vplivajo na izbiro izobraževalnega programa in na poklicno pot. Argumentacijo gradimo na principih triangulacijske metodologije, ki isti pojav opazuje s kvantitativnim in kvalititativnim pristopom. Temeljna izhodišča za identifikacijo zunanjih dejavnikov, ki vplivajo na izbiro izobraževalnega programa, smo najprej "izluščili" iz teoretskih izhodišč. V nadaljevanju smo te temeljne kategorije podrobneje razčlenili na podlagi lastne kvalitativne empirične raziskave med vodstvi institucij izobraževalnih programov, dijaki inštudenti. Koherentnost dobljenih faktorjev smo dodatno prevetrili še s pomočjo "retrospektivnega" anketiranja zaposlenih. Na podlagi ugotovitev smo zapisali priporočila za teorijo in prakso karierne orientacije.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2007
Št. strani:Str. 673-686
Številčenje:Letn. 44, št. 5
PID:20.500.12556/RUL-22596 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:331.548
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:26838365 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1251
Število prenosov:175
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
The article deals with the forming a coherent typology of factors that influence educational programme choice and vocational path. Argumentation is built on the principles of triangulation methodology, which enables observation of the same phenomenon with quantitative and qualitative approach.The basic starting points for identification of external factors, which influence the educational programme choice was first taken out from theoretical starting points. Further, the basic categories were analysed in detail on the basis of our own qualitative empirical study, which included management stuff of institutions of educational programmes, pupils and students. Coherence of gathered factors were further analysed with the help of"retrospective" survey on the employed individuals. On the basis of our findings we formed recommendations for theory and practice of career orientation.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj