izpis_h1_title_alt

S strateško marketinškim upravljanjem države do konkurenčnih prednosti
ID Sfiligoj, Nada (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20045-6Sfiligoj.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Članek se osredotoča na prikaz Kotlerjevega koncepta strateško marketinškega upravljanja države in njegovo primerjavo s Porterjevim konceptom konkurenčnih prednosti držav. Čeprav se razlikujeta po pristopu in metodologiji, je obema skupno prizadevanje za identificiranje najpomembnejših determinant uspešnosti države. Ugotavljamo, da se njuna koncepta dopolnjujeta in tako podajata kompleksnejšo podobo dejavnikov, ki vodijo k mednarodni konkurenčnosti. Menimo, da je tematika aktualna z vidika vključitve Slovenije v EU.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2004
Št. strani:Str. 947-961
Številčenje:Letn. 41, št. 5/6
PID:20.500.12556/RUL-22403 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:33
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:23389021 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1039
Število prenosov:267
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
The article focuses on presenting Kotler's concept of strategic marketing management of the state and its comparison to Porter's concept of competitive advantages of the states. Although they differ according to approach and methodology, they have in common endeavours for identifying the most important determinants of state's successfulness. The author finds out that their concepts are in fact complementary thus offering more complex image of factors, which lead to international competition. In the author's opinion this issue is topical subject also from the point of Slovenian entrance to European Union.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj