izpis_h1_title_alt

Razumevanje družbene odgovornosti podjetja znotraj marketinga
ID Golob, Urša (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20045-6Golob.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prispevek obravnava aktualen koncept družbene odgovornosti podjetja in njegovorazumevanje v marketingu. Pojem družbene odgovornosti je v literaturi opredeljen precej neenotno. Avtorica zato najprej opravi kratek pregled ključnih pojmovanj in jih razmeji. V nadaljevanju se osredotoči na vpetost koncepta družbene odgovornosti v marketing. Pokazati želi, da je vloga družbene odgovornosti v marketingu odvisna predvsem od razumevanja marketinga samega, pri čemer jo zanima delitev na dve razsežnosti. Na upravljavsko tehnologijo, ki temelji na konkretnih aktivnostih in orodjih, in na marketing kot družbeni proces, kjer so pomembna vprašanja o moralnosti in legitimnosti marketinga. Vsaka razsežnost predstavlja svoj pol na kontinuumu, s pomočjo katerega je prikazana tudi aplikacija družbene odgovornosti v praksi.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2004
Št. strani:Str. 874-889
Številčenje:Letn. 41, št. 5/6
PID:20.500.12556/RUL-22399 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:33
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:23385437 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1408
Število prenosov:220
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
The article looks at topical subject of corporate social responsibility (CSR) and its comprehension in marketing theory. The literature on definition of CSR concept is not uniform. First, the author reviews the CSR concept and makes some distinctions between different views employed in the literature. Then she focuses on its connection with marketing. She seeks to demonstrate that the role of CSR in marketing depends on understanding of marketing itself. She discusses two major orientations. Firstly, marketing as a management technology based on activities and instruments and secondly marketing as a social process where moral issues are at stake. Each dimension represents one side on the continuum used for demonstrating practical implications of CSR concept.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj