Podrobno

Trženjski splet v ekonomski teoriji ali "chamberlinovih" 4p
ID Lah, Marko (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20045-6Lah1.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Prispevek obravnava korenine trženjske teorije 4P oziroma njenih posameznih elementov v delu ekonomista Edwarda H. Chamberlina. Trženjsko videnje Chamberlinove teorije monopolistične konkurence, kar je jedrnato prikazano s "Chamberlinovo" tabelo 4P - pokaže, da je Chamberlina mogoče videti kot začetnika teorije 4P. Takšen pristop izpostavlja pomen Chamberlinove kratkoročne analize oziroma - v trženjskem jeziku - ohranjanja kratkoročnih konkurenčnih prednosti podjetja, ki nastajajo zaradi učinkovitosti posameznih P-jev. Po drugi strani izpostavljanje kratkoročne analize postavlja pod vprašaj dolgoročne konsekvence Chamberlinove analize (t.i. tangentno rešitev),po kateri je njegovo delo v poznejših prikazih in tudi učbeniško nabolj znano, nastale na osnovi "heroične" predpostavke o uniformnosti položaja vseh podjetij v panogi.

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2004
Št. strani:Str. 829-842
Številčenje:Letn. 41, št. 5/6
PID:20.500.12556/RUL-22396 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:33
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:23383389 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2150
Število prenosov:183
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
LAH, Marko, 2004, Trženjski splet v ekonomski teoriji ali „chamberlinovih“ 4p. Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja [na spletu]. 2004. Vol. 41, no. 5/6, p. 829–842. [Dostopano 16 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20045-6Lah1.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Izvleček:
Following McCarthy's marketing concept 4P (product, price, place, promotion) and Kotler's usage of it, the author searches and finds its origins in the work of the economist Edward H.Chamberlin. "Chamberlin's" 4 Ps table is based on the restructured interpretation of his Theory of Monopolistic Competition. Using "partial partial" static equilibrium method, the variations of each "P" are concisely explained as a the short-run competitive advantage of the firm. Taking the perspective of marketing theory, the author argues that Chamberlin's analysis of the obstacles, which prevent the tendency of the formation of long run equilibrium of the firm in the monopolistic competition,are more important compared to his emphasis on the long run allocative inefficiency and excess capacities of the monopolistic competition.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Ženske v športnem novinarstvu
  2. Kontaktne radijske mnenjske oddaje ter napadalni in sovražni govor
  3. Jezikovne prvine spletnega novinarstva
  4. Jezikovno-stilni razvoj naslovja od prvega slovenskega časnika do danes
  5. Stilistika naslovov na naslovnicah slovenske izdaje revije Cosmopolitan
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Quadriga - stilsko oblikovanje karoserije avtomobila
  2. Smiselnost nakupa električnega avtomobila
  3. Intervencijska vozila
  4. Trdnostni preračun nosilnega okvirja motornega kolesa
  5. Konstruiranje paketa pravokotnih torzijskih vzmeti

Nazaj