izpis_h1_title_alt

Tržna znamka države: študija primera Slovenije
ID Kline, Miro (Author), ID Berginc, Dario (Author)

URLURL - Presentation file, Visit http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20036klineberginc.PDF This link opens in a new window

Abstract
V prispevku je prikazan koncept identitete, imidža in tržne znamke države, pa tudi samo ozadje vrednotenja in percepiranja države kot tržne znamke. Kot ključni element je v nadaljevanju predstavljen model graditve tržne znamke države, v katerem je še posebej poudarjen pomen komuniciranja. Na model je vezan tudi empirični del prispevka, študija primera Slovenije. V njej so predstavljeni rezultati analize vlaganj v komuniciranje ter poznanosti, imidža in ugleda Slovenije v svetu in Evropi v primerjavi z nekaterimi drugimi evropskimi državami, predvsem kandidatkami za Evropsko unijo.

Language:Slovenian
Work type:Not categorized
Typology:1.01 - Original Scientific Article
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Year:2003
Number of pages:Str. 1040-1057
Numbering:Let. 40, št. 6
PID:20.500.12556/RUL-22359 This link opens in a new window
UDC:339.13
ISSN on article:0040-3598
COBISS.SI-ID:22690909 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:1382
Downloads:306
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Record is a part of a journal

Title:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Shortened title:Teor. praksa
Publisher:Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 This link opens in a new window

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back