izpis_h1_title_alt

Pomen odnosov z javnostmi v lokalni skupnosti
ID Mumel, Damijan (Avtor), ID Bošnjak, Barbara (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/db/pdfs/tip20014mumelbosnjak.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
V neusmiljenem konkurenčnem boju ni dovolj, da organizacija proizvaja kakovostne izdelke. Prav tako pomembno je, da o njih, njihovih lastnostih in značilnostih komunicira s svojim okoljem. Komuniciranje je še posebej pomembno za storitvene organizacije, med katere spadajo tudi lokalne skupnosti. Kdo so javnosti lokalne skupnosti, kako so med seboj povezane in kako z njimi komunicirati, da bomo dosegli zastavljene cilje so vprašanja, ki se jih lotevata avtorja in bi si jih morala zastaviti vsaka lokalna skupnost.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:komuniciranje, odnosi z javnostjo, lokalna skupnost, kvaliteta, storitve, proizvodnja, izdelki
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2001
Št. strani:Str. 629-649
Številčenje:Letn. 38, št. 4
PID:20.500.12556/RUL-22309 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.3/.4
ISSN pri članku:0040-3598
COBISS.SI-ID:20902749 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1115
Število prenosov:271
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Teorija in praksa : revija za družbena vprašanja
Skrajšan naslov:Teor. praksa
Založnik:Visoka šola za politične vede, Visoka šola za politične vede, Visoka šola za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za sociologijo, politične vede in novinarstvo, Fakulteta za družbene vede
ISSN:0040-3598
COBISS.SI-ID:763652 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Izvleček:
In the hard competitive fight among organizations it is not enough to produce high-quality products. It is also important, to inform customers about its characteristics and benefits. Communication is very important especially for service-oriented organization, among which we can place also local communities. Who are the publics of a local community, how are they connected and how to communicate with them to achieve local community's goals are questions, which authors deal with in this contribution and which every local community should be able to answer.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj