Podrobno

Motiviranost dijakov za učenje : diplomsko delo
ID Kržan, Jerneja (Avtor), ID Ivanko, Štefan (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,04 MB)
MD5: 3C2AC887982A9562B4B7042DCCAF1938
PID: 20.500.12556/rul/de81c5f3-0074-4b0a-8e45-27432409c8ec

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:motivacija, učna motivacija, izobraževanje, motivacijske teorije, učna motivacija, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Kržan]
Leto izida:2011
Št. strani:VII, 61 str.
PID:20.500.12556/RUL-21832 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.015(043.2)
COBISS.SI-ID:3700910 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2392
Število prenosov:443
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KRŽAN, Jerneja, 2011, Motiviranost dijakov za učenje : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : J. Kržan. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=21832
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Repozicioniranje oglaševalske agencije z uvedbo nove storitve
  2. Planning and Analysis of event web advertising
  3. Promotional video production of homestead Repovž
  4. Millennial's Attitude toward Advertising
  5. Influential marketing of fashion brands from a consumer perspective
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Sodobno spletno oglaševanje - vlogerji
  2. ǂThe ǂuse of the social networks model of e-business
  3. Analiza trženjske privlačnosti spletne strani podjetja
  4. Impact of influencer through social networks on product purchase
  5. Primerjava Facebook in Instagram plačljivega oglaševanja na promet na spletni strani

Nazaj