Podrobno

Problem določitve meje v Piranskem zalivu : diplomsko delo
ID Imširović, Renata (Avtor), ID Debelak, Slavko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (893,92 KB)
MD5: 91E0A8921C7B3C750D66AAD01EE780AD
PID: 20.500.12556/rul/6c92932f-fbbc-45d9-923f-3cfeab56a8a5

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:državna meja, Piranski zaliv, Republika Slovenija, Republika Hrvaška, mejna problematika, diplomske naloge
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FU - Fakulteta za upravo
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[R. Imširović]
Leto izida:2011
Št. strani:VII, 44 str.
PID:20.500.12556/RUL-21674 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:341.222(043.2)
COBISS.SI-ID:3598254 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:3517
Število prenosov:376
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
IMŠIROVIĆ, Renata, 2011, Problem določitve meje v Piranskem zalivu : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : R. Imširović. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: https://repozitorij.uni-lj.si/IzpisGradiva.php?lang=slv&id=21674
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Eksperimentalno vrednotenje delovanja IR ogrevalnih panelov z vidika toplotnega udobja
  2. Ergonomsko oblikovanje pisarniškega delovnega okolja
  3. Načrtovanje časovnega poteka obnove poslovne stavbe
  4. Celostna energijska sanacija stavbe Srednje šole Veno Pilon Ajdovščina
  5. Predlog prenove negovalne bolnišnice na Vrazovem trgu v smeri kakovostnega notranjega okolja in učinkovite rabe energije
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Pozitivni in negativni učinki ukrepov za zajezitev širjenja epidemije Covida-19 na otroke s posebnimi potrebami v večini osnovnih šolah v Sloveniji s perspektive izvajalcev in izvajalk dodatne strokovne pomoči
  2. Izvajanje dodatne strokovne pomoči v osnovni šoli pred, med in po šolanju na daljavo
  3. Doživljanje pandemije koronavirusa in šolanja na domu pri otrocih s posebnimi potrebami
  4. Izkušnje in stališča učiteljev otrok s posebnimi potrebami do poučevanja na daljavo v času epidemije covid-19
  5. Socialna sprejetost učencev z in brez dodatne strokovne pomoči v srednjem otroštvu

Nazaj