izpis_h1_title_alt

Osebni marketing : problem množične menjave v intimnih odnosih
ID Kreuzer, Jan (Avtor), ID Jančič, Zlatko (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Šterk, Karmen (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_kreuzer-jan.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:osebni marketing, marketinški odnosi, darilna menjava
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[J. Kreuzer]
Leto izida:2011
Št. strani:48 str.
PID:20.500.12556/RUL-19688 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:005.57(043.2)
COBISS.SI-ID:30685277 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1560
Število prenosov:431
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj