Details

Virtualni peskovnik subkulturnega udejstvovanja : diplomsko delo
ID Klepac, Luka (Author), ID Trček, Franc (Mentor) More about this mentor... This link opens in a new window, ID Kogovšek, Tina (Comentor)

URLURL - Presentation file, Visit http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/klepac-luka.pdf This link opens in a new window

Language:Slovenian
Work type:Undergraduate thesis
Typology:2.11 - Undergraduate Thesis
Organization:FDV - Faculty of Social Sciences
Place of publishing:Ljubljana
Publisher:[L. Klepac]
Year:2010
Number of pages:73 f.
PID:20.500.12556/RUL-19451 This link opens in a new window
UDC:004.946(043.2)
COBISS.SI-ID:29933149 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:10580
Downloads:155
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
KLEPAC, Luka, 2010, Virtualni peskovnik subkulturnega udejstvovanja : diplomsko delo [online]. Bachelor’s thesis. Ljubljana : L. Klepac. [Accessed 2 April 2025]. Retrieved from: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/klepac-luka.pdf
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Similar documents

Similar works from RUL:
  1. Trženjsko komuniciranje osebnosti blagovne znamke in zaznavanje njenega premoženja na družbenem omrežju TikTok
  2. Porabnikovo zaznavanje vplivnostnega trženja na Instagramu
  3. Učinkovitost oglasov s spolnimi pozivi
  4. Vpletenost porabnikov v blagovne znamke na družbenih omrežjih
  5. Vključevanje znanih osebnosti v oglaševanje na družbenih omrežjih
Similar works from other Slovenian collections:
  1. Instagram kot moderna oblika trženjskega komuniciranja

Back