Podrobno

Vseživljenjsko učenje kot (didaktično-metodični) koncept tretjega tisočletja : diplomsko delo
ID Kokot Žanič, Kaja (Avtor), ID Židan, Alojzija (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/kokot-zanic-kaja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Kokot Žanič]
Leto izida:2010
Št. strani:113 f.
PID:20.500.12556/RUL-18702 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37.015.311(043.2)
COBISS.SI-ID:29379677 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2433
Število prenosov:254
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
KOKOT ŽANIČ, Kaja, 2010, Vseživljenjsko učenje kot (didaktično-metodični) koncept tretjega tisočletja : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : K. Kokot Žanič. [Dostopano 18 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/kokot-zanic-kaja.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. The impact of SARS-CoV-2 primary vaccination in a cohort of patients hospitalized for acute COVID-19 during delta variant predominance
  2. Efficacy comparison of nasopharyngeal swab and saliva samples used for detecting SARS-CoV-2 Delta and Omicron variants
  3. Performance of nasopharyngeal swab and saliva in detecting Delta and Omicron SARS-CoV-2 variants
  4. SARS-CoV-2 virions or ubiquitous cell structures?
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Grief process after finding fetal death during pregnancy
  2. Življenjska zgodba otročnice, okužene s Sars-CoV-2 v nosečnosti
  3. Neutralizing anti-interferon-[gamma] autoantibodies
  4. Prehranjevalne navade v času novega koronavirusa Sars-CoV-2
  5. Vpliv epidemije Covid-19 na mentalno zdravje študentov

Nazaj