Podrobno

Zgodovina oglaševanja interneta : prihod in uveljavitev medija v slovenskem prostoru
ID Bajs, Luka (Avtor), ID Oblak Črnič, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_bajs-luka.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[L. Bajs]
Leto izida:2009
Št. strani:46 str.
PID:20.500.12556/RUL-18462 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:004.738.5(497.4)(043.2)
COBISS.SI-ID:28698205 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:10966
Število prenosov:171
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
BAJS, Luka, 2009, Zgodovina oglaševanja interneta : prihod in uveljavitev medija v slovenskem prostoru [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : L. Bajs. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_bajs-luka.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Komuniciranje, ustvarjanje odnosov in identiteta posameznika v spletnih skupnostih
  2. Social media as a factor of social anxiety among teens
  3. Dejavniki izražanja mnenja na spletnem družbenem omrežju Facebook
  4. Social media in the concept of securization
  5. Sociopsychological and personality characteristics of followers as factors of positioning influencers on social network Instagram
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Personal branding of influencers on Instagram
  2. Perception of sponsored posts on the Instagram social network by young users
  3. Celebrity and influencer advertising on Instagram

Nazaj