izpis_h1_title_alt

Komuniciranje na prodajnem mestu in njegov vpliv na impulzivno nakupovanje : diplomsko delo
ID Rajh Jager, Mateja (Avtor), ID Kline, Miro (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska/pdfs/rajh-jager-mateja.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:komuniciranje na prodajnem mestu, psihologija potrošnika, impulzivno nakupovanje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Rajh Jager]
Leto izida:2009
Št. strani:97 f.
PID:20.500.12556/RUL-18420 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.113(043.2)
COBISS.SI-ID:28810589 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1325
Število prenosov:653
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj