Podrobno

Primerjava offline in online fokusnih skupin : diplomsko delo
ID Muha, Sandra (Avtor), ID Lobe, Bojana (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_muha-sandra.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:offline fokusna skupina, online fokusna skupina, količina informacij, kakovost informacij
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[S. Muha]
Leto izida:2009
Št. strani:61 str.
PID:20.500.12556/RUL-18413 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2(043.2)
COBISS.SI-ID:28778845 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:2175
Število prenosov:428
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
MUHA, Sandra, 2009, Primerjava offline in online fokusnih skupin : diplomsko delo [na spletu]. Diplomsko delo. Ljubljana : S. Muha. [Dostopano 2 april 2025]. Pridobljeno s: http://dk.fdv.uni-lj.si/diplomska_dela_1/pdfs/mb11_muha-sandra.pdf
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
  1. Eksperimentalno vrednotenje delovanja IR ogrevalnih panelov z vidika toplotnega udobja
  2. Ergonomsko oblikovanje pisarniškega delovnega okolja
  3. Načrtovanje časovnega poteka obnove poslovne stavbe
  4. Celostna energijska sanacija stavbe Srednje šole Veno Pilon Ajdovščina
  5. Predlog prenove negovalne bolnišnice na Vrazovem trgu v smeri kakovostnega notranjega okolja in učinkovite rabe energije
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
  1. Pozitivni in negativni učinki ukrepov za zajezitev širjenja epidemije Covida-19 na otroke s posebnimi potrebami v večini osnovnih šolah v Sloveniji s perspektive izvajalcev in izvajalk dodatne strokovne pomoči
  2. Izvajanje dodatne strokovne pomoči v osnovni šoli pred, med in po šolanju na daljavo
  3. Doživljanje pandemije koronavirusa in šolanja na domu pri otrocih s posebnimi potrebami
  4. Izkušnje in stališča učiteljev otrok s posebnimi potrebami do poučevanja na daljavo v času epidemije covid-19
  5. Socialna sprejetost učencev z in brez dodatne strokovne pomoči v srednjem otroštvu

Nazaj