Podrobno

„Fremd im eigenen Land“. Rap-Texte als Medium kritischen Denkens
ID Rakovec, Špela (Avtor), ID Samide, Irena (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (836,10 KB)
MD5: 6D0862D4C9BCFE08F86F50F1220951E7

Izvleček
Fremd im eigenen Land: Rap-Lyrik als Medium kritischen Denkens In der Diplomarbeit wird der Songtext Fremd im eigenen Land der deutschen Rap-Gruppe Advanced Chemistry analysiert und didaktisch aufbereitet. Die Untersuchung konzentriert sich auf zwei zentrale Forschungsfragen: Wie zeigen sich im Song Erfahrungen von Fremdheit, Diskriminierung und gesellschaftlicher Ausgrenzung, und wie können diese Erfahrungen didaktisch so aufgearbeitet werden, dass Lernende sowohl sprachliche Kompetenzen als auch die Fähigkeit zur kritischen Reflexion erwerben? Schüsselwörter: Rap, Literaturdidaktik, Ausgrenzung, Identität, Fremdheit, Rassismus

Jezik:Nemški jezik
Ključne besede:Rap, Literaturdidaktik, Ausgrenzung, Identität, Fremdheit, Rassismus
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Leto izida:2025
PID:20.500.12556/RUL-174770 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:253305347 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.10.2025
Število ogledov:98
Število prenosov:9
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:„Fremd im eigenen Land“. Rap besedila kot medij kritičnega mišljenja
Izvleček:
Fremd im eigenen Land: Rap besedila kot medij kritičnega mišljenja Diplomsko delo analizira in didaktično obravnava besedilo pesmi Fremd im eigenen Land nemške rap skupine Advanced Chemistry. Raziskava se osredotoča na dve osrednji raziskovalni vprašanji: kako se v pesmi kažejo izkušnje tujosti, diskriminacije in družbene izključenosti in kako je mogoče te izkušnje didaktično obdelati tako, da si učenci pridobijo tako jezikovne kompetence kot sposobnost kritične refleksije. Ključne besede: rap, literarna didaktika, izključenost, identiteta, tujost, rasizem

Ključne besede:rap, literarna didaktika, izključenost, identiteta, tujost, rasizem

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj