Podrobno

Izpovednost ženskih avtoportretov: Avtoportreti umetnic pri delu : avtoportreti umetnic pri delu
ID Frangež, Urška (Avtor), ID Vidrih, Rebeka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (6,00 MB)
MD5: D1A4CEE49456DC8D63596854A2DDAFC1

Izvleček
V magistrski nalogi skozi pet avtoportretov umetnic raziskujem, kaj nam ti avtoportreti sporočajo o položaju umetnic, njihovem dostopu do umetniške izobrazbe in kako je na avtoportrete vplival družbeni status umetnic. Tip avtoportreta v kombinaciji z upodobitvijo procesa slikanja je prvič upodobila Caterina van Hemessen, ki je s svojim avtoportretom začela revolucijo in naval takšnih upodobitev, v katerem so nastali tudi avtoportreti Judith Leyster, Artemisie Gentileschi, Adélaïde Labille-Guiard in Laure Knight, ki jih prav tako obravnavam v nalogi. Skozi analizo njihovih del se ukvarjam tudi z vprašanjem njihovih strategij samopromocije in reprezentacije in s tem, kako so se z avtoportreti želele predstaviti javnosti.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:ženski avtoportret, umetnice pri delu, umetniška izobrazba, samopromocija
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:U. Frangež
Leto izida:2025
Št. strani:87 str.
PID:20.500.12556/RUL-174487 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:75.041.53-055.2(043.2)
COBISS.SI-ID:252112131 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:03.10.2025
Število ogledov:111
Število prenosov:22
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The Expressiveness of Self Portraits Made by Women: Self Portraits of Artists at Work : magistrsko delo
Izvleček:
In my master thesis, I analyze five self-portraits of women artists through which I explore what self-portraits tell us about the position of women artists, about their access to artistic education and how the social status of women artists influenced their self-portraits. The self-portrait type combined with the depiction of the painting process was first depicted by Caterina van Hemessen, whose self-portrait started a revolution and a surge of such depictions, among which were the self-portraits of Judith Leyster, Artemisia Gentileschi, Adélaïde Labille-Guiard and Laura Knight, which are also discussed in the thesis. Through the analysis of their works, I also address the question of their strategies of self-promotion and representation and how they wanted to present themselves to the public through their depictions of selves.

Ključne besede:female self-portrait, artists at work, artistic education, self-promotion

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj