izpis_h1_title_alt

Ugotavljanje učinkovitosti uporabe vizualizacijskih elementov pri pouku naravoslovja s pomočjo pedagoškega raziskovanja
ID Vogrinc, Janez (Author), ID Devetak, Iztok (Author)

URLURL - Source URL, Visit http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2241 This link opens in a new window

Abstract
Prispevek predstavlja različne pristope k pedagoškemu raziskovanju ter pomen pedagoškega raziskovanja za učiteljevo učinkovito delo. Podane so značilnosti kvalitativne in kvantitativne paradigme pedagoškega raziskovanja ter značilnosti eksperimentalne in akcijske raziskave. V nadaljevanju je ilustriran potek pedagoškega raziskovanja s poudarjenimi razlikami med različnimi pristopi. Natančno je opisan potek raziskovanja od oblikovanja raziskovalnega problema, raziskovalnih vprašanj in hipotez, poleg katerih so podani tudi konkretni primeri s področja vizualizacije pri naravoslovnem izobraževanju. Predstavljene so vrste spremenljivk in statistični postopki s katerimi obdelamo podatke določene spremenljivke. V zaključku prispevka so prikazani nekateri poudarki uporabe raziskovalnega pristopa pri pouku naravoslovja in smernice praktikom in raziskovalcem začetnikom, kako se pedagoškega raziskovanja lotiti.

Language:Slovenian
Keywords:vizualizacijske metode, pouk naravoslovja, pedagoško raziskovanje, naravoslovna vzgoja in izobraževanje, didaktična metoda, pedagoško raziskovanje
Typology:1.16 - Independent Scientific Component Part or a Chapter in a Monograph
Organization:PEF - Faculty of Education
Year:2007
Number of pages:Str. 197-215
PID:20.500.12556/RUL-17003 This link opens in a new window
UDC:371.3:5
COBISS.SI-ID:7287881 This link opens in a new window
Publication date in RUL:11.07.2014
Views:2549
Downloads:418
Metadata:XML DC-XML DC-RDF
:
Copy citation
Share:Bookmark and Share

Secondary language

Language:English
Keywords:science education, teaching method, educational research

Similar documents

Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:

Back