Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Ugotavljanje učinkovitosti uporabe vizualizacijskih elementov pri pouku naravoslovja s pomočjo pedagoškega raziskovanja
ID
Vogrinc, Janez
(
Author
),
ID
Devetak, Iztok
(
Author
)
URL - Source URL, Visit
http://pefprints.pef.uni-lj.si/id/eprint/2241
Image galllery
Abstract
Prispevek predstavlja različne pristope k pedagoškemu raziskovanju ter pomen pedagoškega raziskovanja za učiteljevo učinkovito delo. Podane so značilnosti kvalitativne in kvantitativne paradigme pedagoškega raziskovanja ter značilnosti eksperimentalne in akcijske raziskave. V nadaljevanju je ilustriran potek pedagoškega raziskovanja s poudarjenimi razlikami med različnimi pristopi. Natančno je opisan potek raziskovanja od oblikovanja raziskovalnega problema, raziskovalnih vprašanj in hipotez, poleg katerih so podani tudi konkretni primeri s področja vizualizacije pri naravoslovnem izobraževanju. Predstavljene so vrste spremenljivk in statistični postopki s katerimi obdelamo podatke določene spremenljivke. V zaključku prispevka so prikazani nekateri poudarki uporabe raziskovalnega pristopa pri pouku naravoslovja in smernice praktikom in raziskovalcem začetnikom, kako se pedagoškega raziskovanja lotiti.
Language:
Slovenian
Keywords:
vizualizacijske metode
,
pouk naravoslovja
,
pedagoško raziskovanje
,
naravoslovna vzgoja in izobraževanje
,
didaktična metoda
,
pedagoško raziskovanje
Typology:
1.16 - Independent Scientific Component Part or a Chapter in a Monograph
Organization:
PEF - Faculty of Education
Year:
2007
Number of pages:
Str. 197-215
PID:
20.500.12556/RUL-17003
UDC:
371.3:5
COBISS.SI-ID:
7287881
Publication date in RUL:
11.07.2014
Views:
2549
Downloads:
418
Metadata:
Cite this work
Plain text
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Copy citation
Share:
Secondary language
Language:
English
Keywords:
science education
,
teaching method
,
educational research
Similar documents
Similar works from RUL:
Similar works from other Slovenian collections:
Back