izpis_h1_title_alt

Razlike med sponzoriranjem športa kot delom komunikacijskega orodja v malih in velikih podjetjih v Sloveniji : diplomsko delo
ID Volk, Rok (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/volk4750.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:šport, trženje, sponzorstvo, promocija, trendi, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[R. Volk]
Leto izida:2012
Št. strani:II, 46, 14 str.
PID:20.500.12556/RUL-16776 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.139
COBISS.SI-ID:21368806 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1035
Število prenosov:152
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:sports, marketing, sponsorship, promotion, trends, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj