izpis_h1_title_alt

Analiza nakupnega vedenja na medorganizacijskem trgu gostinske opreme : diplomsko delo
ID Toni, Polona (Avtor), ID Dmitrović, Tanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/toni4748.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, medorganizacijsko trženje, nakup, odločanje, tržne raziskave, analiza, case study, gostinstvo, podjetje
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[P. Toni]
Leto izida:2012
Št. strani:II, 44, 13 str.
PID:20.500.12556/RUL-16774 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:21367526 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:732
Število prenosov:171
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, intercompany marketing, purchasing, decision making, market research, analysis, case study, catering, enterprises

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj