izpis_h1_title_alt

Zasnova kreativne strategije blagovne znamke Pop non stop : diplomsko delo
ID Radosavljević, Nataša (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/radosavljevic4736.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, televizija, blagovne znamke, identiteta podjetja, image, trženje, strategija trženja, projekti, poslovno komuniciranje, oglas, promocija
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Radosavljević]
Leto izida:2012
Št. strani:II, 52, 12 str.
PID:20.500.12556/RUL-16759 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:21349094 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1645
Število prenosov:292
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, television, trademarks, corporate identity, image, marketing, marketing strategy, projects, business communication, advertisement, promotion

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj