Podrobno

Vloga vplivnežev pri trženjski strategiji podjetja : magistrsko delo
ID Krašovic, Ana (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Zalaznik, Maja (Član komisije za zagovor), ID Pavasović Trošt, Tamara (Član komisije za zagovor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,35 MB)
MD5: 9807DA60C11D6389B2A15AF8E11E1333

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, strategija trženja, elektronsko trženje, družbena omrežja, vplivneži, planiranje, primeri, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:A. Krašovic
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (III, 61, 28 str.)
PID:20.500.12556/RUL-167220 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:220556291 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.02.2025
Število ogledov:76
Število prenosov:1098
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The role of influencers in a company's marketing strategy
Ključne besede:marketing, marketing strategy, electronic marketing, social networks, influencers, planning, cases, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj