izpis_h1_title_alt

Koncept in oblikovanje blagovne znamke : primer Brugor mobilne hišice
ID Polovič, Tina (Avtor), ID Kos Koklič, Mateja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/polovic1310.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, blagovne znamke, image, oblikovanje, premoženje, pozicioniranje proizvoda, primeri, Brugor Mobil
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[T. Polovič]
Leto izida:2012
Št. strani:I, 21 str.
PID:20.500.12556/RUL-16715 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.13
COBISS.SI-ID:21258470 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1565
Število prenosov:190
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, trademarks, image, modelling, property, positioning, cases

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj