izpis_h1_title_alt

Stališča uporabnikov do spletnega oglaševanja na primeru Double Recall : diplomsko delo
ID Grobelnik, Anja (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/grobelnik1253.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, informacijska tehnologija, Internet, elektronsko trženje, oglas, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[A. Grobelnik]
Leto izida:2012
Št. strani:II, 25, 15 str.
PID:20.500.12556/RUL-16628 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:21157862 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1188
Število prenosov:109
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, information technology, Internet, electronic marketing, advertisement, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj