izpis_h1_title_alt

Poznavanje identitete in uporaba znamke I feel Slovenia s strani turistične strokovne javnosti : diplomsko delo
ID Kermavnar, Karin (Avtor), ID Konečnik Ruzzier, Maja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/kermavnar1277.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, blagovne znamke, država, image, turistična geografija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[K. Kermavnar]
Leto izida:2012
Št. strani:II, 37 str.
PID:20.500.12556/RUL-16621 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:338.48
COBISS.SI-ID:21155558 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1191
Število prenosov:160
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:Slovenia, trademarks, state, image, tourist geography, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj