izpis_h1_title_alt

Vpliv neposrednega trženja na vedenje turistov : diplomsko delo
ID Praštalo, Mirjana (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Kuščer, Kir (Komentor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/UPES/prastalo1275.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:turizem, trženje, nakup, odločanje, vedenje potrošnikov, psihologija, kultura, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Praštalo]
Leto izida:2012
Št. strani:II, 41, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-16618 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:21139942 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1227
Število prenosov:156
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:tourism, marketing, purchasing, decision making, consumer behaviour, psychology, culture, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj