Podrobno

Vključevanje inkluzivnih iger v javne vrtce : diplomsko delo
ID Zakrajšek, Eva (Avtor), ID Berčnik, Sanja (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Rožman Krivec, Laura (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,10 MB)
MD5: 5D1728D717521293CCE1CD9FDE263792

Izvleček
Diplomsko delo z naslovom Vključevanje inkluzivnih iger v javne vrtce sestavljata teoretični in empirični del. V teoretičnem delu so na začetku opredeljeni inkluzija, inkluzivno izobraževanje in njegove prednosti. Teoretični del vsebuje tudi opredelitev pojma igra, značilnosti igre, vrste igre, v katere spadajo funkcijske, konstrukcijske, dojemalne, socialne igre in igre s pravili, ki so podrobneje tudi predstavljene. Diplomsko delo v teoretičnem delu vključuje tudi vzgojiteljevo vlogo pri igri otrok. V teoretičnem delu diplomskega dela smo opredelili inkluzivne igre in njihov namen. Empirični del diplomskega dela vključuje opredelitev problema, namen in cilje. Namen diplomskega dela je ugotoviti vzgojiteljevo poznavanje inkluzije in inkluzivnih iger ter ali se inkluzivnih iger poslužujejo v vrtcih. V empiričnem delu je podrobneje predstavljen opis postopka zbiranja in obdelave podatkov. Raziskujemo tudi vzgojiteljevo seznanitev z inkluzivnimi igrami, kaj bi jih spodbujalo k dodatnemu strokovnemu izobraževanju in ali starost vzgojitelja vpliva na inkluzivno naravnanost. Ugotovitve se povezujejo s strokovno literaturo, ki je predstavljena v teoretičnem delu diplomskega dela. Iz pridobljenih odgovorov v empiričnem delu diplomskega dela lahko sklepamo, da si vzgojitelji, sodelujoči v raziskavi, besedo inkluzija razlagajo kot vključevanje vseh otrok. Iz raziskave smo ugotovili, da so vzgojiteljice, sodelujoče v raziskavi, slabo seznanjene z inkluzivnimi igrami ter da so pokazale interes in potrebo po dodatnem znanju na temo.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:inkluzija, inkluzivno izobraževanje, inkluzivne igre, inkluzivna naravnanost
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:E. Zakrajšek
Leto izida:2024
Št. strani:V, 42 str., [14] str. pril.
PID:20.500.12556/RUL-166174 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:373.2(043.2)
COBISS.SI-ID:220929539 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:22.12.2024
Število ogledov:192
Število prenosov:57
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Integration of inclusive games in public kindergartens
Izvleček:
The thesis, Integration of inclusive games in public kindergartens, consists of both a theoretical and an empirical part. In the theoretical part, inclusion, inclusive education and the advantages of inclusive education are defined at the beginning. The theoretical part also includes the definition of the concept of game, the characteristics of the game, the types of games that incude functional, constructional, perceptual, social and rule games which are also presented in more detail. The thesis in the theoretical part also includes the role of the educator in children's play. In the theoretical part of the thesi, we defined inclusive games and their porpose. The empirical part of the thesis includes the definition of the problem, purpose and goals. The purpose of the thesis is to determine the teacher's knowledge of inclusion and inclusive games and whether inclusive games are used in kindergartens. In the empirical part, a description of the process of data collection and processing is presented in more detail. We also explored educators' familiarity with inclusive play, what would encourage them to pursue additional professional education, and whether an educator's age influences an inclusive mindset. The findings are linked to the professional literature presented in the theoretical part of the diploma thesis. From the answers obtained in the empirical part of the thesis, we can conclude that the educators participating in the research interpret the word inclusion as the inclusion of all children. With the research, we found out that the educators participating in the research were poorly acquainted with inclusive games and showed interest and need for additional knowledge on the topic.

Ključne besede:inclusion, inclusive education, inclusive games, inclusive attitude

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj