Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Augmented reality in developing students’ understanding of chemistry triplet : a systematic literature review
ID
Ribič, Luka
(
Avtor
),
ID
Devetak, Iztok
(
Avtor
)
URL - Izvorni URL, za dostop obiščite
https://www.degruyter.com/document/doi/10.1515/cti-2024-0060/html
Galerija slik
Izvleček
Augmented Reality (AR) is increasingly finding its way in chemistry education, and it is becoming an important teaching tool to help students understand complex chemical phenomena. Forty-six papers from two databases published between 2018 and 2023 on the implementation of AR in chemistry education with empirical quantitative research design, were analysed. The results show that learning effectiveness is the main objective of AR studies. Technology acceptance questionnaires and achievement tests were the most popular data collection instruments. AR was recognised as a useful and easy to use tool that helps students to improve their learning. However, no study has yet been conducted on effectiveness of AR on students’ understanding of the chemical triplet. Also, some challenges were identified related to technical issues with the AR app and teachers’ resistance to using this technology. Further research is needed to test this technology in different learning settings and with different types of learners.
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
augmented reality
,
chemistry triplet
,
systematic review
,
chemistry education
Vrsta gradiva:
Članek v reviji
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Status publikacije:
Objavljeno
Različica publikacije:
Objavljena publikacija
Leto izida:
2024
Št. strani:
1 spletni vir (1 datoteka PDF (16 str.))
Številčenje:
Vol. 7, issue
PID:
20.500.12556/RUL-165929
UDK:
37.091.31:54
ISSN pri članku:
2569-3263
DOI:
10.1515/cti-2024-0060
COBISS.SI-ID:
218972675
Datum objave v RUL:
13.12.2024
Število ogledov:
150
Število prenosov:
14
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
Chemistry teacher international : best practices in chemistry education
Založnik:
De Gruyter
ISSN:
2569-3263
COBISS.SI-ID:
146663939
Licence
Licenca:
CC BY-NC-ND 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno-Brez predelav 4.0 Mednarodna
Povezava:
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.sl
Opis:
Najbolj omejujoča licenca Creative Commons. Uporabniki lahko prenesejo in delijo delo v nekomercialne namene in ga ne smejo uporabiti za nobene druge namene.
Sekundarni jezik
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
razširjena resničnost
,
kemijski trojček
,
sistematični pregled
,
kemijsko izobraževanje
,
PRISMA
Projekti
Financer:
ARIS - Javna agencija za znanstvenoraziskovalno in inovacijsko dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:
J5-50155-2023
Naslov:
DOPOLNJENA RESNIČNOST ZA DOSEGANJE BOLJŠEGA RAZUMEVANJA TROJNE NARAVE KEMIJSKIH POJMOV
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj