izpis_h1_title_alt

Vloga barve pri oblikovanju promocijskega gradiva
ID Baloh, Saša (Avtor), ID Bračko, Sabina (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu, ID Blaznik, Barbara (Komentor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,67 MB)
MD5: BC1FF2F20F4DF5BAE45B66CC188CD1E5

Izvleček
Namen diplomske naloge je bil oblikovati promocijsko gradivo za podjetje Šiviljstvo Nataša Baloh s. p. Izdelati smo želeli unikatno podobo, ki bo prepoznavna na trgu in bo prikazovala podjetje v profesionalni in lepi luči ter ga na ta način približala strankam. V okviru tega smo raziskovali vpliv in pomen barv pri oblikovanju promocijskih materialov ter katera barva najbolje predstavlja podjetje naše naročnice. V teoretičnem delu je opisano, kako zelo je pomembna celostna grafična podoba v današnjem času, ko je na trgu veliko konkurenčnih podjetij. Natančno je opisana izdelava logotipa in pomen izbire barv v tem postopku. Predstavljena je ključna vloga izbrane barvne sheme in osnove psihologije barv, ki je pomembna na področju trženja. V eksperimentalnem delu je predstavljena analiza stanja trga, v okviru katere smo ugotovili, na kakšen način se predstavljajo podjetja s sorodno dejavnostjo. Opisan je postopek razmišljanja o idejah ter potek načrtovanja in izdelave celostne grafične podobe za podjetje od idej za logotip, izbire tipografije ter barvnih palet. Prikazan je tudi postopek oblikovanja nekaterih promocijskih materialov. Sledi analiza ankete, s pomočjo katere smo ugotavljali odziv potencialnih strank. V poglavju Rezultati in razprava so prikazani rezultati ankete, v kateri smo spraševali po mnenju, v kolikšni meri določena barvna paleta odraža vrednote podjetja. Najboljše rezultate je dosegla barvna paleta z osnovno barvo roza. Podrobno so opisani in prikazani tudi končni izdelki in promocijsko gradivo, ki je bilo izdelano v okviru diplomske naloge.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:promocijsko gradivo, logotip, psihologija barv, barvne palete
Vrsta gradiva:Diplomsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-165130 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:23.11.2024
Število ogledov:26
Število prenosov:1767
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Role of color in design of promotional material
Izvleček:
The diploma thesis aimed to create promotional material for the company Šiviljstvo Nataša Baloh s. p. We wanted to create a unique image that would be recognizable on the market and show the company in a professional and beautiful light, bringing it closer to customers. As part of this, we researched the influence and importance of colours in the design of promotional materials and which colour best represents our client’s company. The theoretical part describes how important an integrated graphic image is today when many competing companies are on the market. The creation of the logo and the importance of choosing colours in this process are described in detail. The key role scheme and the basics of colour psychology, essential in marketing, are presented. In the experimental part, an analysis of the state of the market is presented, within the framework of which we found out how companies with a related activity present themselves. It describes the process of thinking about ideas and planning and creating an integrated graphic image for the company, from ideas for logo to choosing typography and colour palettes. The process of designing some promotional materials is also shown. The following is an analysis of the survey, with the help of which we determined the response of potential customers. The results and discussion section shows the results of a survey in which we asked for opinions on the extent to which a particular colour palette reflects the company's values. The best results were achieved by the colour palette by the colour palette with the base colour pink. The finished products and promotional material produced as part of the diploma thesis are also described and shown in detail.

Ključne besede:promotional material, logo, colour psychology, colour palettes

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj