izpis_h1_title_alt

Geography in secondary education : an analysis of the structure of curricula and their evaluation
ID Resnik Planinc, Tatjana (Avtor), ID Konečnik Kotnik, Eva (Avtor), ID Kolnik, Karmen (Avtor), ID Ilc Klun, Mojca (Avtor)

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://ojs-gr.zrc-sazu.si/gv/article/view/8056/7532 Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (565,34 KB)
MD5: D7F513F7FD32852FCAA6FBF8D90F1846

Izvleček
The purpose of this paper is to present some of the results of a broader survey of current geography curricula at primary and secondary levels of education in Slovenia. The primary aim of the study was to find out what kind of curricula for geography lessons teachers of geography and others interested in geography would like to see at different levels of education. The study consisted of two parts: in the first part, we took an analytical view of the primary school curriculum in geography, and in the second part, which is provided in this paper, we focused on the secondary educational level, looking at both gymnasiums and secondary vocational and technical education. We present the opinions of the survey respondents on the basic conceptual orientation of the geography curricula in gymnasiums and in secondary vocational and technical schools, their elementary structure and scope, and the respondentsʼ reflections on the comprehensiveness,usefulness and suitability of individual curriculum elements for teaching geography.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:geographical education, curriculum, geography teachers, Slovenia
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Datum objave:01.01.2020
Leto izida:2020
Št. strani:Str. 9-35
Številčenje:92, [št.] 1
PID:20.500.12556/RUL-165047 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:91:373.5.016(497.4)
ISSN pri članku:0350-3895
DOI:10.3986/GV92101 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:53712899 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:21.11.2024
Število ogledov:30
Število prenosov:1
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Geografski vestnik : časopis za geografijo in sorodne vede
Skrajšan naslov:Geogr. vestn.
Založnik:Zveza geografskih društev Slovenije
ISSN:0350-3895
COBISS.SI-ID:3590914 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Geografija v sekundarnem izobraževanju : analiza strukture in vrednotenje učnega načrta in kataloga znanja
Izvleček:
Namen prispevka je predstaviti del rezultatov širše raziskave o dosedanjih geografskih učnih načrtih na primarni in sekundarni ravni izobraževanja v Sloveniji. Temeljni cilj raziskave je bil ugotoviti, kakšne učne načrte za pouk geografije si želijo učitelji geografije in druga zainteresirana geografska javnost na različnih vzgojno-izobraževalnih ravneh. Raziskava je bila dvodelna; v prvem delu smo osvetlili analitični pogled na osnovnošolski učni načrt za geografijo, v drugem delu, ki ga podajamo v tem prispevku, pa smo se osredotočili na srednješolsko vzgojno-izobraževalno raven, in sicer tako na gimnazijsko kot na srednje strokovno in poklicno-tehniško izobraževanje. Predstavljamo mnenj e anketiranih o osnovni konceptualni usmeritvi učnega načrta za geografijo v gimnaziji ter kataloga znanja za geografijo v srednjem strokovnem in poklicno-tehniškem izobraževanju, o njuni elementarni strukturi in obsegu ter razmišljanja anketiranih o vključenosti, uporabnosti in ustreznosti posameznih elementov učnega načrta oziroma kataloga znanja za pouk geografije.

Ključne besede:šolska geografija, učni načrti, katalogi znanja, srednje šole, Slovenija

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj