izpis_h1_title_alt

Šolska raba kalkulatorja ekološkega odtisa
ID Bobovnik, Nejc (Avtor), ID Vintar Mally, Katja (Avtor)

URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://journals.uni-lj.si/Dela/article/view/18129/15335 Povezava se odpre v novem oknu
.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (382,78 KB)
MD5: 5D64C997700F5300C34079357106CEB6

Izvleček
V članku so predstavljene možnosti rabe kalkulatorja ekološkega odtisa v vzgoji in izobraževanju, še posebej z vidika razvijanja kompetenc za trajnostni razvoj. Čeprav je empirična raziskava potekala v visokošolskem prostoru (študentke in študenti geografije na Univerzi v Ljubljani), je v prilagojeni obliki mogoče opisani pristop k obravnavi posameznikovih pritiskov na okolje in možnosti njihovega zmanjševanja prenesti tudi v osnovnošolsko in srednješolsko prakso. Večina sodelujočih je v obravnavi ekološkega odtisa prepoznala pomemben prispevek k vzgoji in izobraževanju za trajnostni razvoj.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:varstvo okolja, ekološki odtis, trajnostni razvoj, šolska geografija, študij geografije, Slovenija
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FF - Filozofska fakulteta
Datum objave:01.01.2023
Leto izida:2023
Št. strani:Str. 105-122
Številčenje:[Št.] 60
PID:20.500.12556/RUL-164550 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:502.131.1(497.4)
ISSN pri članku:0354-0596
DOI:10.4312/dela.60.105-122 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:184925187 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.10.2024
Število ogledov:61
Število prenosov:4
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Dela
Založnik:Oddelek za geografijo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, Oddelek za geografijo Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, Znanstvena založba Filozofske fakultete, Založba Univerze v Ljubljani
ISSN:0354-0596
COBISS.SI-ID:23805442 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Educational use of the ecological footprint calculator
Izvleček:
The article presents the possibilities of using the Ecological Footprint Calculator in education, in particular with the aim of developing competences for sustainable development. Although the empirical research took place in a higher education setting (geography students at the University of Ljubljana in Slovenia), in an adapted form the described approach to dealing with individual’s pressures on the environment and ways of reducing them can be transferred to primary and secondary school practice. Most participants identified the ecological footprint as an important contribution to education for sustainable development.

Ključne besede:environmental protection, ecological footprint, sustainable development, education, higher education, Slovenia

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj