izpis_h1_title_alt

Vpliv kulturnih značilnosti Slovenije in Portugalske na grafično oblikovanje
ID Auguštin, Vita (Avtor), ID Ahtik, Jure (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (10,69 MB)
MD5: 76AEAA095865C4A228965EBA5CB45844

Izvleček
Prisotnost kulturnih značilnosti v grafičnem oblikovanju vpliva na percepcijo in uspešnost plakatov. Magistrsko delo raziskuje vpliv kulturne identitete Slovenije in Portugalske na oblikovanje plakatov ter ugotavlja, ali globalni estetski trendi prevladujejo nad lokalno pripadnostjo. V primerjalni analizi smo preučili oblikovalske elemente, kot so tipografija, barvne sheme in vizualna kompozicija ter oblikovali plakate, ki smo jih uporabili v anketi med anketiranci iz obeh držav. Cilj raziskave je bil ugotoviti, ali globalizacija vpliva na poenotenje vizualnih preferenc. Rezultati kažejo, da globalni estetski trendi igrajo pomembno vlogo, vendar anketiranci še vedno izkazujejo določeno stopnjo lokalnih preferenc. Medtem ko so nekateri plakati sledili sodobnim oblikovalskim smernicam in bili univerzalno privlačni, so drugi pokazali vpliv lokalne identitete. Ugotovitve prispevajo k razumevanju vpliva globalizacije na vizualne preference in nudijo vpogled v to, kako lahko oblikovalci združijo globalne trende z lokalno estetiko.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:grafično oblikovanje, kulturna identiteta, plakati, globalni trendi, Slovenija, Portugalska
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Organizacija:NTF - Naravoslovnotehniška fakulteta
Leto izida:2024
PID:20.500.12556/RUL-164255 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:18.10.2024
Število ogledov:82
Število prenosov:22
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Influence of Cultural Characteristics of Slovenia and Portugal on Graphic Design
Izvleček:
The presence of cultural characteristics in graphic design affects the perception and success of posters. This master’s thesis examines the influence of Slovenian and Portuguese cultural identity on poster design and determines whether global aesthetic trends outweigh local affiliation. A comparative analysis was conducted, focusing on design elements such as typography, color schemes, and visual composition. Posters were created and tested through a survey among respondents from both countries, with the aim of assessing whether globalization leads to unified visual preferences. The results indicate that global aesthetic trends play a significant role, yet respondents still demonstrate a degree of local preference. Some posters followed contemporary design trends and were universally appealing, while others reflected local identity. These findings contribute to a better understanding of how globalization shapes visual preferences and offer insights into how designers can blend global trends with local aesthetics.

Ključne besede:graphic design, cultural identity, posters, global trends, Slovenia, Portugal

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj