izpis_h1_title_alt

Sunday pedagogy : a commitment to the renewal of the Church
ID Orozco Sánchez, Luis Guillermo (Avtor), ID Molina Guzmán, Luis Alfredo (Avtor), ID Posada Diez, Martha Cecilia (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (317,96 KB)
MD5: E40927E0555D90C5F71E82AD7698013F
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.teof.uni-lj.si/zaloznistvo/bogoslovni-vestnik/bogoslovni-vestnik-82-2022-2 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Year after year the Church celebrates the Day of the Lord, a celebration that has transcended the boundaries of evangelization as the most sublime thing in the Church. This is why there is a need for a dynamic, pastoral and priestly pedagogy, which will make Sunday a real place for the transformation of spiritual experiences, and which, from a hermeneutic analysis of the texts and authors that have to the survey is used as a tool for collecting information on priests to measure their pedagogical formation and the results which show the need for an articulation between the pedagogical and the pastoral, in which a contribution is made to the formation of priests through a revitalization of the liturgy, especially the celebration of the Lord’s Day. This is why this research is an extremely important contribution to the ecclesial renewal in the celebration of the Lord’s Day, so that the clergy, from their pastoral work, implement pedagogy as an articulating element of evangelization and the will of the Church focused on the Gospel of Christ.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:pedagogy, pastoral, church, clergy, sunday celebration
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.02 - Pregledni znanstveni članek
Organizacija:TEOF - Teološka fakulteta
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Datum objave:01.01.2022
Leto izida:2022
Št. strani:Str. 459-468
Številčenje:Letn. 82, [št.] 2
PID:20.500.12556/RUL-164109 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37:27-47
ISSN pri članku:0006-5722
DOI:10.34291/BV2022/02/Orozco Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:125708035 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:17.10.2024
Število ogledov:74
Število prenosov:5
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Bogoslovni vestnik : glasilo Teološke fakultete v Ljubljani
Skrajšan naslov:Bogosl. vestn.
Založnik:Teološka fakulteta
ISSN:0006-5722
COBISS.SI-ID:8745472 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.sl
Opis:To je standardna licenca Creative Commons, ki daje uporabnikom največ možnosti za nadaljnjo uporabo dela, pri čemer morajo navesti avtorja.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Naslov:Nedeljska pedagogika : predanost prenovi Cerkve
Izvleček:
Leto za letom Cerkev obhaja Gospodov dan – gre za praznovanje, ki presega meje evangelizacije in ki je v Cerkvi nekaj najvišjega. Od tod izvira potreba po dinamični, pastoralni in duhovniški pedagogiki, ki naj nedeljo naredi za resnični kraj preobrazbe duhovnega izkustva. Hermenevtična analiza besedil in avtorjev, sodelujočih v anketi, je uporabljena kot orodje za zbiranje informacij o duhovnikih, s čimer se ugotavlja njihova pedagoška formacija in rezultati, ki kažejo na potrebo po razmejitvi med pedagoškim in pastoralnim področjem. Predlagana je tudi formacija duhovnikov s pomočjo poživitve liturgije, zlasti obhajanja Gospodovega dne. Na tem temelju je raziskava pomemben prispevek k cerkveni prenovi pri obhajanju Gospodovega dne – da bi tako duhovniki na podlagi svojega pastoralnega dela uresničevali pedagogiko kot utemeljevalno prvino evangelizacije in kot voljo Cerkve, osredotočeno na Kristusov evangelij.

Ključne besede:pedagogika, pastorala, Cerkev, duhovščina, nedeljsko praznovanje

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj