izpis_h1_title_alt

Team of champions or champion team? : the roles of knowledge hiding and psychological entitlement
ID Černe, Matej (Avtor), ID Hirst, Giles (Avtor), ID Bogilović, Sabina (Avtor), ID Štrumbelj, Erik (Avtor), ID Zhang, Pengcheng (Avtor)

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (4,72 MB)
MD5: 3DE12176A05B51CFDF814911B7853980
URLURL - Izvorni URL, za dostop obiščite https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0148296324005058 Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
Drawing on social comparison theory, we propose that when highly creative employees compare themselves to others, they are more likely to develop a sense of entitlement seeking to preserve their superiority by hiding their knowledge. This obstructs the team innovation process, particularly within the context of a competitive climate. We tested our hypotheses in two multimethod studies. The first, a two-wave field study of 286 Chinese employees in 66 teams, included employee, supervisor, and manager data. The second, experimental study comprised 209 undergraduate students placed into 44 teams in a European university. The analyses of both studies were based on an innovative methodological approach with Bayesian estimation that allowed us to split variance between individual and team levels, thereby modeling the bottom-up emergence processes more accurately. We found that individual creativity positively predicts psychological entitlement, which is in turn related to knowledge hiding. In turn, psychological entitlement and knowledge hiding impede team innovation.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:management, personnel, knowledge management, knowledge transfer, creativity, innovation, knowledge hiding, psychological entitlement, competitive climate, bottom-up emergence
Vrsta gradiva:Članek v reviji
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
FU - Fakulteta za upravo
FRI - Fakulteta za računalništvo in informatiko
Status publikacije:Objavljeno
Različica publikacije:Objavljena publikacija
Leto izida:2025
Št. strani:17 str.
Številčenje:Vol. 186, art. 115001
PID:20.500.12556/RUL-163988 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:331.108
ISSN pri članku:0148-2963
DOI:10.1016/j.jbusres.2024.115001 Povezava se odpre v novem oknu
COBISS.SI-ID:211397123 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:15.10.2024
Število ogledov:108
Število prenosov:48
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:Journal of business research
Skrajšan naslov:J. bus. res.
Založnik:Elsevier
ISSN:0148-2963
COBISS.SI-ID:25694208 Povezava se odpre v novem oknu

Licence

Licenca:CC BY-NC 4.0, Creative Commons Priznanje avtorstva-Nekomercialno 4.0 Mednarodna
Povezava:http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/deed.sl
Opis:Licenca Creative Commons, ki prepoveduje komercialno uporabo, vendar uporabniki ne rabijo upravljati materialnih avtorskih pravic na izpeljanih delih z enako licenco.

Sekundarni jezik

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:management, kadri, obvladovanje znanja, prenos znanja

Projekti

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P5-0441
Naslov:Regeneracija ekonomije in posla

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:J5-4574
Naslov:Omejitve agilnega dela: preučevanje učinkov agilnosti na spanje in inovativnost

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P2-0442
Naslov:Podatkovne vede in digitalna preobrazba

Financer:ARRS - Agencija za raziskovalno dejavnost Republike Slovenije
Številka projekta:P5-0093
Naslov:Razvoj sistema učinkovite in uspešne javne uprave

Financer:Drugi - Drug financer ali več financerjev
Program financ.:National Natural Science Foundation of China
Številka projekta:72072066

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj