izpis_h1_title_alt

Management luksuznih blagovnih znamk v digitalnem okolju : spremembe v vedenju porabnikov in zaznavi luksuznih blagovnih znamk : magistrsko delo
ID Milavec, Biba (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (3,98 MB)
MD5: 866B829C064F01584DF4DC3483614B72

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, prodaja, management, blagovne znamke, luksus, vedenje potrošnikov, spletna trgovina, elektronsko poslovanje
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:B. Milavec
Leto izida:2024
Št. strani:III, 60, 5 str.
PID:20.500.12556/RUL-163332 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:205598723 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.10.2024
Število ogledov:83
Število prenosov:66
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Luxury brand management in digital environment : changes in consumer behaviour and perception of luxury brands
Ključne besede:marketing, sales, management, brands, luxury, consumer behaviour, online shopping, electronic commerce

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj