izpis_h1_title_alt

Učinkovite strategije digitalnega trženja v slovenskih mikro in majhnih podjetjih : magistrsko delo
ID Čerčnik, Gal (Avtor), ID Pfajfar, Gregor (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (2,13 MB)
MD5: A759D42ACDD44C9707FAC89F4F5BB8C7

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:Slovenija, majhna podjetja, trženje, elektronsko trženje, digitalizacija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:G. Čerčnik
Leto izida:2024
Št. strani:IV, 66, 5 str.
PID:20.500.12556/RUL-163327 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:205331715 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.10.2024
Število ogledov:116
Število prenosov:308
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Effective digital marketing strategies in Slovenian micro and small businesses
Ključne besede:Slovenia, small companies, marketing, electronic marketing, digitalization, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj