izpis_h1_title_alt

Učinek zelenega pranja in zelene skepse na nakupno namero : vloga identifikacije porabnika z blagovno znamko v generaciji Z : magistrsko delo
ID Grubar, Taja (Avtor), ID Kolbl, Živa (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,03 MB)
MD5: 227DDE0465E06228C2264FA6BD88F1EE

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trajnostni razvoj, varstvo okolja, podnebne spremembe, družbena odgovornost, podjetje, medgeneracijske razlike, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:T. Grubar
Leto izida:2024
Št. strani:III, 64, 10 str.
PID:20.500.12556/RUL-163277 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:366
COBISS.SI-ID:202223875 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:04.10.2024
Število ogledov:87
Število prenosov:10
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:The effect of greenwashing and green skepticism on purchase intention : the role of consumer-brand identification in generation Z
Ključne besede:sustainable development, environmental protection, climate change, social responsibility, enterprises, generation gap, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj