izpis_h1_title_alt

Internetno trženje pri generalnih uvoznikih avtomobilskih znamk v Sloveniji : magistrsko delo
ID Matelič, Miha (Avtor), ID Bajde, Domen (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/magister/matelic749-B.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, elektronsko trženje, informacijska tehnologija, Internet, avtomobilska industrija, blagovne znamke, uspeh, meritve, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Matelič]
Leto izida:2012
Št. strani:III, 65, 8 str.
PID:20.500.12556/RUL-16324 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20798950 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1370
Število prenosov:246
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, electronic marketing, information technology, Internet, car industry, trademarks, success, measurements, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj