izpis_h1_title_alt

Raba informacijsko komunikacijske tehnologije med strokovnimi delavci in delavkami v gorenjskih vrtcih : magistrsko delo
ID Kus, Živa (Avtor), ID Mikić, Jasna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

.pdfPDF - Predstavitvena datoteka, prenos (1,88 MB)
MD5: AB4CBBA3D85F157082A3D0A0F6E1A4BE

Izvleček
Informacijsko komunikacijska tehnologija (IKT) je danes prisotna že na vseh področjih našega življenja. Pomembno vlogo ima tudi v vzgojno-izobraževalnih institucijah. Raziskave kažejo na vse večjo potrebo po njenem vključevanju v predšolske ustanove, saj ob ustrezni uporabi lahko služi kot produktivno orodje za podporo učenju in razvoju majhnih otrok. V magistrskem delu me je zanimalo, v kolikšni meri se IKT uporablja v slovenskih javnih vrtcih na področju gorenjske regije. Raziskava, ki je potekala med vzgojitelji in vzgojiteljicami, je temeljila na spletnem anketnem vprašalniku. Analiza odgovorov kaže na to, da danes že vsi anketirani vzgojitelji in vzgojiteljice pri svojem delu uporabljajo IKT, v večjem ali manjšem obsegu, na enem ali več področjih svojega dela. Kljub temu, da je uporaba IKT dobro razširjena na različnih področjih dela strokovnega osebja, pa najbolj peša ravno pri neposrednem delu z otroki. Izkazalo se je tudi, da bi strokovni delavci in delavke lahko bolj uspešno in v večjem obsegu uporabljali IKT pri svojem delu, če bi imeli večjo podporo vodstva vrtca, kljub temu pa so s podporo, ki jo prejmejo, v osnovi zadovoljni.

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:informacijsko komunikacijska tehnologija, digitalna pismenost, predšolski otroci, vrtec, vzgojitelji in vzgojiteljice
Vrsta gradiva:Magistrsko delo/naloga
Tipologija:2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:Ž. Kus
Leto izida:2024
Št. strani:1 spletni vir (1 datoteka PDF (67 str.))
PID:20.500.12556/RUL-162981 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.2:004:373.24(043.2)
COBISS.SI-ID:215059971 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:30.09.2024
Število ogledov:93
Število prenosov:15
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:Use of information and communication technology among preschool teachers in preschools of Gorenjska
Izvleček:
Information and communication technology (ICT) is present in all areas of our lives. It also plays an important role in educational institutions. Research shows an increasing need for its inclusion in preschool institutions as, when used appropriately, ICT can be a useful tool for supporting young children's learning and development. In my master's thesis, I was interested in the extent to which ICT is used in Slovenian public kindergartens in Gorenjska region. The research, which took place among preschool teachers, was based on an online questionnaire. The analysis of the answers shows that all the interviewed preschool teachers use ICT in their work, to a greater or lesser extent, in one or multiple areas of their work. Despite the fact that the use of ICT is widespread in various areas of work of preschool teachers, it is most seldomly used in direct work with children. It also turned out that preschool teachers could use ICT more successfully and to a greater extent if they had more support from management of the kindergarten, albeit they nevertheless stated general satisfaction with the received support.

Ključne besede:information communication technology, digital literacy, preschool children, kindergarten, preschool teachers

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj