Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Možnosti povezovanja pouka zgodovine v osnovni šoli z domoznansko zbirko Knjižnice Domžale : magistrsko delo
ID
Ravnikar, Anja
(
Avtor
),
ID
Trškan, Danijela
(
Mentor
)
Več o mentorju...
PDF - Predstavitvena datoteka,
prenos
(1012,06 KB)
MD5: 39C043E07EB88F5C7B288511A11628FC
Galerija slik
Izvleček
Magistrsko delo raziskuje možnosti povezovanja pouka zgodovine z domoznansko zbirko Knjižnice Domžale. Domoznanstvo je pomemben del narodne zgodovine in kulture, ki se ga v osnovni šoli pri pouku zgodovine učenci dotikajo skozi teme lokalne zgodovine. Lokalna zgodovina prispeva k razvoju identitete in narodne pripadnosti, knjižnice pa s svojo osnovno dejavnostjo k temu v veliki meri prispevajo, zato so možnosti povezovanja pouka z lokalno knjižnico zelo dragocene. Z učitelji zgodovine smo izvedli intervju in ugotovili, da menijo, da je lokalna zgodovina pomembna za razvoj identitete in pripadnosti ter da jo vključujejo v pouk. Prek vprašalnika, ki so ga izpolnjevali učenci 6. razreda, smo ugotovili, da tudi učenci menijo, da je poznavanje lokalne zgodovine pomembno. V okviru magistrskega dela smo pripravili predloge za poučevanje lokalne zgodovine s pomočjo gradiv, ki so dostopna v lokalni knjižnici, in v okviru kulturnega dneva izvedli učno uro v knjižnici ter s tem dokazali, da obstajajo dobre možnosti za sodelovanje med osnovno šolo in lokalno splošno knjižnico.
Jezik:
Slovenski jezik
Ključne besede:
lokalna zgodovina
,
domoznanstvo
,
pouk zgodovine
,
osnovna šola
,
splošna knjižnica
,
Knjižnica Domžale
Vrsta gradiva:
Magistrsko delo/naloga
Tipologija:
2.09 - Magistrsko delo
Organizacija:
FF - Filozofska fakulteta
Kraj izida:
Ljubljana
Založnik:
A. Ravnikar
Leto izida:
2024
Št. strani:
70 str.
PID:
20.500.12556/RUL-162965
UDK:
37.091.3:93/94
COBISS.SI-ID:
209669379
Datum objave v RUL:
30.09.2024
Število ogledov:
101
Število prenosov:
18
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Sekundarni jezik
Jezik:
Angleški jezik
Naslov:
The possibilities of connecting learning history in elementary school with the local studies department of Domžale library
Izvleček:
The master's thesis explores the possibilities of connecting elementary school history lessons with the Local studies department of Domžale Library. Local history is an important part of national history and culture. Local history contributes to the development of identity and national affiliation. Libraries contribute to this with their primary activities, making the possibilities of connecting history lessons with the local history very valuable. We conducted interviews with history teachers and found that they believe local history is important for development of identity and affiliation and that they include it in their teaching. Through a questionnaire completed by 6th grade students, we discovered, that the students also know and believe that understanding local history is important. As part of master's thesis we prepared proposals for teaching local history using materials available in the local library and conducted a lesson in the library as part of cultural day. This proved that there are good opportunities for cooperation between the elementary school and the local public library.
Ključne besede:
local history
,
domestic study
,
history lessons
,
elementary school
,
general library
,
Library Domžale
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj