izpis_h1_title_alt

Spletno trženje kot sestavni del večkanalnega trženja v podjetju : diplomsko delo
ID Penko, Marko (Avtor), ID Lindič, Jaka (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/penko4636.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:podjetje, trženje, elektronsko trženje, informacijska tehnologija, Internet, modeli, razvoj
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[M. Penko]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 47, 5 str.
PID:20.500.12556/RUL-16292 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:339.138
COBISS.SI-ID:20761574 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:881
Število prenosov:170
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:enterprises, marketing, electronic marketing, information technology, Internet, models, development

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj