izpis_h1_title_alt

Vpliv umeščanja v televizijske serije na umeščanje blagovne znamke : diplomsko delo
ID Halužan, Nika (Avtor), ID Žabkar, Vesna (Mentor) Več o mentorju... Povezava se odpre v novem oknu

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cek.ef.uni-lj.si/u_diplome/haluzan4633.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Slovenski jezik
Ključne besede:trženje, poslovno komumniciranje, blagovne znamke, nakup, vedenje potrošnikov, pospeševanje prodaje, televizija, raziskave, analiza
Vrsta gradiva:Diplomsko delo
Tipologija:2.11 - Diplomsko delo
Organizacija:EF - Ekonomska fakulteta
Kraj izida:Ljubljana
Založnik:[N. Halužan]
Leto izida:2011
Št. strani:II, 42, 30 str.
PID:20.500.12556/RUL-16289 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:659.1
COBISS.SI-ID:20760806 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:11.07.2014
Število ogledov:1116
Število prenosov:192
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Sekundarni jezik

Jezik:Neznan jezik
Ključne besede:marketing, trademarks, purchasing, consumer behaviour, sales promotion, television, research, analysis

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj